چگونه به‌ وسیله‌ی تموک بفروشیم؟

پلتفرم هایی که فضایی برای معرفی و فروش محصولات دارند کاربران و طرفداران زیادی را به خود جذب میکنند. حتماً شما هم با تعدادی از این پلتفرم ها آشنا هستید. این پلتفرم های اینترنتی شامل فروشگاه های اینستاگرامی، فروشگاه های آنلاین شخصی و بازار های اینترنتی از جمله ترب و دیجی کالا میباشند. اما همانطور که میدانید هیچ کدام از این پلتفرم ها بطور تخصصی بر روی کسب و کار های کلان تمرکز نکرده اند. کسب و کار هایی که نیاز به پیدا کردن بیزینس ها برای فروش کالا یا خدمات خود دارند. اگر شما هم یکی از این کسب و کار ها هستید، در ادامه با روش فروش در یکی از بهترین پلتفرم های B2B با هم آشنا میشویم.


بهترین پلتفرم فروش برای کسب و کار چیست؟

انتخاب مخاطب هدف یکی از مهمترین جنبه های تجارت الکترونیک میباشد، که در مقاله انتخاب دقیق جامعه هدف آن را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم. اگر به تازگی کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده باشید، احتمالاً میزان فروشی که انتظار دارید را در زمینه B2B نگرفته اید. شما برای افزایش فروش خود به یک پلتفرم مناسب فروش کلان نیازمند هستید. تموک یک اپلیکیشن صنعتی با هدف معرفی کسب و کار ها به همدیگر میباشد که میتوانید با فروش کالای خود به تقاضا دهندگان بیزینس خود را گسترش دهید. میتوانید برای آشنایی بیشتر با تموک و نحوه پیشرفت کسب و کار ها بیشتر بخوانید. اما چطور میتوانید در تموک کالای خود را بفروشید؟


تموک پلتفرمی بی رقیب برای فروش کالای شما

بازار هدف و پیدا کردن بازار های بکر بدون شک از اولویت های هر کسب و کار در تجارت الکترونیک است. تموک یکی از بازار های بی رقیب برای فروش عمده کالا و عرضه انواع خدمات میباشد. پس از ثبت نام در تموک و درج مشخصات کامل کالا، محصولات برند تجاری شما میان دیگر عرضه ها در اپلیکیشن تموک به نمایش گذاشته میشوند. کاربران میتوانند عرضه محصولات شما را ببینند و بر اساس جستجو خود در سریع ترین حالت به محصولات برند شما برسند. ویژگی‌هایی که اپلیکیشن صنعتی تموک بصورت کاملاً رایگان برای کسب و کار ها قرار داده است در پلتفرم های فروش مشابه بینظیر و بی رقیب هستند. در ادامه با مهمترین این ویژگی‌ها آشنا میشویم.


مهمترین ویژگی‌ های تموک برای افزایش فروش عرضه دهندگان

وقتی به دنیای صنعتی تموک پا میگذارید، متوجه خواهید شد که آیتم های زیادی برای جستجو در ویژگی‌ های این اپلیکیشن تجاری قرار گرفته است. چیزی که توجه کاربران جدید را در تموک به خود جلب میکند، کاشی های در کنار هم گذاشته شده از محصولات در صفحه ی اصلی است، که در هر جستجوی کاربر تغییر میکنند. شخصی سازی محصولات بر اساس تجربه قبلی کاربر از مهمترین ویژگی‌ های تموک میباشد. امکان درج رپورتاژ آگهی از کسب و کار، فروش در بورس کالا، امکان درخواست و ارسال مستقیم پیش فاکتور بر روی تقاضا و گفتگو با دیگر کسب و کار ها با قابلیت چت در تموک از دیگر ویژگی‌ های کلیدی این اپلیکیشن صنعتی هستند.


نحوه درج آگهی فروش در اپلیکیشن صنعتی تموک

یکی از راهکار های افزایش فروش گرفتن بک لینک از پلتفرم های پر بازدید میباشد. هر چه بازدیدکنندگان از کسب و کار شما بیشتر باشد، خرید بیشتری را به همراه خواهد داشت. برای درج رپورتاژ آگهی از منوی اصلی به صفحه خدمات تموک رفته و بر روی قسمت رپورتاژ آگهی کلیک کنید. از دیگر روش‌های درج آگهی، قرار دادن پوستر های تبلیغاتی میان درخواست های عرضه و تقاضا است. این تبلیغات دقیقاً زمانی که کاربر به دنبال محصولی خاص میگردد بصورت مرتبط به آن‌ها نمایش داده میشود.


روش ایجاد عرضه انواع محصولات در زنجیره تأمین مواد و کالا

ایجاد عرضه محصول یا خدمات در تموک نیازمند ثبت نام در تموک میباشد. پس از تکمیل اطلاعات کسب و کار، میتوانید از دایره ی قرمز رنگ گزینه ی عرضه را انتخاب و اطلاعات ضروری برای ثبت عرضه کالا که شامل عنوان عرضه و دسته بندی آن می‌شود، را کامل کنید. توجه داشته باشید که هرچه اطلاعات مربوط به عرضه کالا کامل تر باشد، پتانسیل بیشتری برای جذب تقاضا دهندگان خواهد داشت. علاوه بر ایجاد عرضه، میتوانید بصورت مستقیم بر روی درخواست تقاضای دیگر کسب و کار ها قیمت خود را بصورت پیش فاکتور ارسال کنید.


محصولات یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنید

مشتریان تمایل دارند اطلاعات کاملی در مورد محصولات بدست آورند. ایجاد پست های معرفی محصول میتواند تأثیر زیادی در افزایش بازدیدکنندگان کالا و در نهایت افزایش فروش محصولات بگذارد. پست های معرفی محصولات معمولاً شامل توضیحات تخصصی محصول، تصویربرداری های صنعتی، نحوه استفاده و کاربرد میباشند. هرچه پست های بیشتری در مورد کالا ایجاد کنید، در تموک بیشتر دیده خواهید شد. نوشتن پست های معرفی نیازمند رعایت قواعد سئو نیز میباشد. شما میتوانید برای ایجاد پست های تخصصی از این قسمت سفارش بدهید.


اطلاعات کامل از کسب و کار، جلب بیشتر اعتماد تقاضا دهندگان

تقاضا دهندگان کالا و خدمات برای خرید کالا به ویژه سفارش های عمده و کلان به دنبال مشخصات جامعی از عرضه کننده هستند. این اطلاعات شامل توضیحاتی در مورد زمینه فعالیت، شماره تماس و آدرس کسب و کار میباشد. پروفایل کاربری شما مانند ویترین کسب و کار است. هرچه ویترین کامل تری بسازید، کاربران بیشتر به خرید از برند تجاری شما ترغیب خواهند شد.