tamukLogo

یا

اگر رمز عبور دارید

دلایل مرگ بازاریابی
دلایل مرگ بازاریابی#11دلایل مرگ بازاریابی#0
آموزش کسب و کار و بازاریابی اصولی و حرفه ای

آموزش کسب و کار و بازاریابی اصولی و حرفه ای

خدمات کارآفرینی آموزش و مشاوره کسب و کار

دلایل مرگ بازاریابی

دسته بندی:

کسب و کار خانگی

پست

1. شرکت‌ها به اندازه کافی بر بازار متمرکز نبوده و مشتری‌مدار نیستند. 2. آنها مشتریان خود را به خوبی نمی‌شناسند. 3. شرکت‌ها باید رقبای خود را بهتر تعریف کرده و بر آنها نظارت کنند. 4. شرکت، روابط خود را به خوبی با سهامداران مدیریت نکرده است. 5. شرکت عملکرد خوبی در پیدا کردن فرصت‌های جدید نداشته است. 6. طرح‌های بازاریابی شرکت و فرآیند برنامه‌ریزی آن ناقص است. 7. سیاست‌های تولید و خدمات شرکت نیاز به تحکیم دارد. 8. ساخت برند شرکت و تلاش‌های ارتباطی آن ضعیف هستند. 9. شرکت عملکرد مناسبی در سازماندهی بازاریابی نداشته است. 10. شرکت نهایت استفاده را از تکنولوژی نکرده است. همه این ضعف‌ها، حتی اکنون نیز در بسیاری از شرکت‌ها وجود دارند و هر یک از این علائم، خود در مسیر رشد یک شرکت دخیل است. دو علامت نخست از 10 علامت فوق، بسیار مهم هستند و به شرکت‌ها توصیه می‌کنند که با دقت تمام نیازهای مشتریان خود و طرز تفکر آنها را به هنگام خرید، تعریف کنند.

09127117183

website iconlinkedin iconwhatsapp iconinstagram icon
website iconlinkedin iconwhatsapp iconinstagram icon
دوشنبه
بهمن
۱۰

۶:۰۸:۳۱

موارد بیشتر

دوشنبه
بهمن
۱۰

۶:۰۸:۳۱

موارد بیشتر