یا
اگر رمز عبور دارید
دسته بندی:
1. شرکتها به اندازه کافی بر بازار متمرکز نبوده و مشتریمدار نیستند. 2. آنها مشتریان خود را به خوبی نمیشناسند. 3. شرکتها باید رقبای خود را بهتر تعریف کرده و بر آنها نظارت کنند. 4. شرکت، روابط خود را به خوبی با سهامداران مدیریت نکرده است. 5. شرکت عملکرد خوبی در پیدا کردن فرصتهای جدید نداشته است. 6. طرحهای بازاریابی شرکت و فرآیند برنامهریزی آن ناقص است. 7. سیاستهای تولید و خدمات شرکت نیاز به تحکیم دارد. 8. ساخت برند شرکت و تلاشهای ارتباطی آن ضعیف هستند. 9. شرکت عملکرد مناسبی در سازماندهی بازاریابی نداشته است. 10. شرکت نهایت استفاده را از تکنولوژی نکرده است. همه این ضعفها، حتی اکنون نیز در بسیاری از شرکتها وجود دارند و هر یک از این علائم، خود در مسیر رشد یک شرکت دخیل است. دو علامت نخست از 10 علامت فوق، بسیار مهم هستند و به شرکتها توصیه میکنند که با دقت تمام نیازهای مشتریان خود و طرز تفکر آنها را به هنگام خرید، تعریف کنند.
09127117183
۶:۰۸:۳۱
موارد بیشتر
۶:۰۸:۳۱
موارد بیشتر